Digitale online Agenda

Ter info: Ik ga per 15 november 2023 met pensioen.
Ik stop niet met de praktijk maar ga wel minder werken.
Hierdoor werk ik de komende jaren alleen nog op maandag en dinsdag.


Afspraken maken kan via de digitale online agenda of op de reguliere manier door te bellen of door een email te sturen.
Voor toegang tot de online agenda met een overzicht van vrije beschikbare afspraken klik hieronder op Naar online Agenda

Naar online Agenda

Vrije afspraken praktijk kun je online bekijken
Door gebruik te maken van de online agenda hebt je snel een overzicht van alle vrije afspraken die er in de praktijk nog beschikbaar zijn. Dat is handig als je wilt kijken wanneer er plek is voor kennismaking of om te kijken of er wellicht eerder een plek is vrij gekomen, door gesprekken die zijn uitgevallen. Meestal vallen er 1 of 2 gesprekken uit in een week. Als een gesprek uitvalt is dat direct zichtbaar.

Eigen afspraken bekijken, maken, wijzigen of verwijderen
Door in te loggen met je account (zie hieronder hoe je een account aanmaakt) heb je toegang tot al je of jullie afspraken. Als je ingelogd bent kun je afspraken maken of wijzigen tot 2 dagen van te voren. Verwijderen kan tot 3 dagen van te voren.
Afspraken kun je kosteloos tot 24 uur van te voren annuleren. Doe je dat binnen 3 dagen voor de afspraak dan moet je me dat even per email of telefoon laten weten.
Als je een afspraak maakt, moet ik deze eerst nog goedkeuren per email voordat deze afspraak definitief in de agenda staat.

Nieuwe Gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken
Als je nieuw bent moet je eerst een nieuwe gebruikersnaam met wachtwoord aanmaken. Voel je vrij om zelf direct een afspraak in te plannen, of als je dat liever hebt dat ik dat voor je doe, laat me dat dan even weten.
Voor relatiebegeleiding is 1 account voldoende. Vul bij relatietherapie bij de gebruikersnaam je eigen naam in en die van je partner.

klik op Naar Agenda en klik rechtsboven of onderin op inloggen,
Kies nieuwe gebruiker aanmaken en volg de instructies.
Er wordt gevraagd om een inschrijvingsformulier in te vullen. Deze gegevens zijn nodig voor mijn financiële administratie en de vergoeding door de zorgverzekeraar.
Na het invullen van het formulier krijg je direct een email, waar je op een link moet klikken om het proces voor het aanmaken van een gebruikersnaam af te ronden.
Als je dit gedaan hebt, kun je met gebruikersnaam en wachtwoord inloggen en afspraken maken, wijzigen, verwijderen.

Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan hoor ik dat graag.